Naša firma lider irskog tržišta Fejsbuk aplikacija

Bez autora
May 31 2012

Izrada aplikacija za popularnu društvenu mrežu Fejsbuk postala je stvar prestiža, ali i dobrog biznisa, i to ne samo u svetu, već i kod nas. Digitalna agencija Razor iz Beograda, važi za jednu od 50 najboljih firmi tog tipa u svetu, i prvi je proizvođač Fejsbuk aplikacija za Irsku.I nije baš jednostavno raditi u Srbiji, a probiti se na svetskom tržištu digitalnih komunikacija, ponuditi korisnicima aplikacije koje će privući njihovu pažnju. To je uspelo Razoru.

Naša firma lider irskog tržišta Fejsbuk aplikacijaIzrada aplikacija za popularnu društvenu mrežu Fejsbuk postala je stvar prestiža, ali i dobrog biznisa, i to ne samo u svetu, već i kod nas. Digitalna agencija Razor iz Beograda, važi za jednu od 50 najboljih firmi tog tipa u svetu, i prvi je proizvođač Fejsbuk aplikacija za Irsku.

I nije baš jednostavno raditi u Srbiji, a probiti se na svetskom tržištu digitalnih komunikacija, ponuditi korisnicima aplikacije koje će privući njihovu pažnju. To je uspelo Razoru.

Vuk Mirković, izvršni direktor i osnivač Digitalne agencije, za 24 sata kaže da je bio veliki izazov za njih kada su počeli s radom 2002. godine, a da su uspeli veoma brzo da izađu na evropsko tržište. Već nakon četiri godine usluge su pružali na inostranim tržištima, odnosno u EU. Zbog izuzetno razvijenog IT sektora i dobrih poslovnih veza, Razor je 2009. godine otvorio predstavništvo u Korku, u Irskoj, a sada sarađuje sa najvećim svetskim kompanijama poput "Sony", "Nokia", "Chevrolet", "Vodafone", "Delhaiz"...

S obzirom na to da je Fejsbuk postao većem delu svetske populacije sastavni deo života, i aplikacije na ovoj društvenoj mreži se izrađuju sa velikom odgovornošću.

Proces izrade, objašnjava Mirković za 24 sata, počinje razumevanjem ciljeva, odnosno rezultata koje klijent želi da postigne, nakon čega se pristupa razvoju koncepta same aplikacije. Tokom procesa uzimaju se u obzir mogućnosti i ograničenja koje Fejsbuk postavlja u razvoju, ali i zakonska regulativa u zemlji, odnosno regiji sedišta klijenta. Koncept aplikacije se razvija grafički, gde se dizajnira svaki "ekran" koji se u scenariju pojavljuje, kao i poruke koje želimo da plasiramo. Sav materijal se potom kodira, implementira u Fejsbuk i testira. Jednom kada je aplikacija testirana, ona se lansira i počinje proces praćenja njenog korišćenja i interakcije sa korisnicima, dodaje Mirković.

I u budućnosti će Fejsbuk, ali i Tviter i Jutjub, igrati važnu ulogu u digitalnoj komunikaciji, smatra on, i dodaje da porast broja korisnika koji servisima pristupaju putem prenosnih uređaja, mobilnih telefona i tableta otvara prozor novog, mnogo intimnijeg iskustva interakcije sa korisnikom, sa svim izazovima koje takva promena nosi.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik